Matkapunkt pakub Klientidele personaalklienditeenindust.

Mis on personaalklienditeenindus?

Personaalklienditeeninduse Kliendil on reisibüroos personaalne reisinõustaja (konsultant) enda ja/või oma firma reisi plaanide, küsimuste arutamiseks. Personaalne nõustaja aitab leida Teile sobivaima reisimisvõimaluse ja vormistab kõik Teie reisi puudutavad dokumendid vastavalt Teie soovidele ning vajadustele.

Personaalklienditeeninduse Klient saab alati kindel olla oma reisi-dokumentide ja -ajakavade korrasolekus ning tõrgeteta reisi kulgemises, ise sellele minimaalselt aega pühendades. Personaalklienditeenindus tähendab kokkuvõttes seda, et Teil on reisibüroo töötaja näol professionaalne ja usaldusväärne partner, kes annab reisialast nõu.

 Millised on personaalklienditeeninduse kliendi eelised?

  •  personaalne kliendihaldur - kiire ja mugav teenindus (eelisjärjekorras)
  • tasuta kullerteenus reisidokumentide kättetoimetamisel

 Personaalklienditeeninduse kliendiks saamise eeldused:

  •  juriidiline isik

Eripakkumisi saab jälgida meie avalehel. Seal on ära toodud parimad ja soodsamad pakkumised nii lennupiletitele, puhkuse – ja huvireisidele, spaapakkumistele.

Küsige Teile sobivat pakkumist meie reisikonsultantidelt: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Meie koostööpartnerid alati heade pakkumistega